Įstaigos projektas – vasaros stovyklėlė “SAULUTĖ 2024”
Dalyviai: įstaigos ugdytiniai, mokytojai.
I-A SAVAITĖ (3-7 d.)
„DIDŽIAJAME SPRAGTUKE“ (Kęstučio g. 44A):
Iniciatorius: G. Klimaitė
Tai kasmetinis – tradicinis įstaigos projektas, kuriuo metu vaikams veikla organizuojama teminėmis savaitėmis:
„Ekonominis – finansinis raštingumas“ (atsakingi: I.Šukaitienė, A. Čistovienė).
Veikla: teminės savaitės metu vaikai žais siužetinius žaidimus pasitelkiant finansinį raštingumą (parduotuvė, kavinė t.t). Sumaniai pažvelgs į panaudotus daiktus ir prikels juos antram gyvenimui. Organizuosime akciją “Žalioji mugė”, kurios metu vaikai dalinsis savo pabodusiais žaislais.
Intriguojantys klausimai vaikams: Kas yra taupumas? Ką galima pagaminti iš antrinių žaliavų? Ką galime patys pasigaminti, susitaisyti?

„MAŽAJAME SPRAGTUKE“ (Trakų g. 33):
Iniciatorius: J.Dabašinskienė
Vasaros “Stovyklėlė 2024” atidarymo šventė (atsakingi: E.Povilaikienė, J. Palšauskienė, M.Lebedytė, E. Jaruševičiūtė-Satkūnienė).
 „Aplinkosauginis ugdymas“ (atsakingi: J.Dabašinskienė, B.Vaitiekūnienė).
Veikla: teminės savaitės metu organizuosime išvykas, kursime artimos aplinkos žemėlapius, konstruosime miestus naudojant gamtines medžiagas. Diskutuosime apie vandens naudą žmogui. 
II-A SAVAITĖ (10 – 14 d.)
„DIDŽIAJAME SPRAGTUKE“ (Kęstučio g. 44A):
 „Aplinkosauginis ugdymas“  (atsakingi: D.Šimkauskienė, K. Jocevičienė, I. Visockienė).
Veikla: teminės savaitės metu organizuosime išvykas, kursime artimos aplinkos žemėlapius, konstruosime miestus naudojant gamtines medžiagas. Diskutuosime apie vandens naudą žmogui. 
Intriguojantys klausimai vaikams: Kaip suteikti daiktui „antrą“ gyvenimą? Kaip mažinti vandens vartojimą buitinėms reikmėms? Kaip atrodo vandens atsiradimo ciklas? Iš kur atsiranda vanduo ant stalo? Kodėl reikia saugoti augalus? Kokie yra gamtos turtai?
„MAŽAJAME SPRAGTUKE“ (Trakų g. 33):
 „Ekonominis – finansinis raštingumas“ (atsakingi: S.Juršėnaitė, M.Lebedytė).
Veikla: teminės savaitės metu vaikai žais siužetinius žaidimus pasitelkiant finansinį raštingumą (parduotuvė, kavinė t.t). Sumaniai pažvelgs į panaudotus daiktus ir prikels juos antram gyvenimui.
III-A SAVAITĖ (17 – 21 d.)
„DIDŽIAJAME SPRAGTUKE“ (Kęstučio g. 44A):
 „Socialinis ugdymas“  (atsakingi: R. Lynikienė, A. Kinčiuvienė, G. Klimaitė, E. Šilinskytė).
Veikla: teminės savaitės metu žaisime judriuosius žaidimus lauke, kursime problemines situacijas žaidimuose „ kas būtų, jeigu…“. skatinsime vaikų meninę raišką lauke – iš augalų ir kitos gamtinės medžiagos, kursime skirtingų emocijų portretus.
Intriguojantys klausimai vaikams: Kas yra badas ir kokie jo mažinimo būdai? Kodėl jis turi – aš neturiu? Kokią įtaką gera sveikata turi mano gerovei?
„MAŽAJAME SPRAGTUKE“ (Trakų g. 33):
 „Globalinės problemos“ (atsakingi: E.Povilaikienė, I.Lavinskienė).
Veikla: teminės savaitės metu atkreipsime vaikų dėmesį į kalendorių ir gamtos reiškinius. Tyrinėsime augalus, smulkius vabzdžius. Vaikų kūrybiškumą atskleisime, skatindami augalų panaudojimą meniniuose ir kūrybiniuose darbuose.
IV-A SAVAITĖ (25-28 d.)
„Globalinės problemos“  (atsakingi: A. Klimkevičienė, M. Liepa).
Veikla: teminės savaitės metu atkreipsime vaikų dėmesį į kalendorių ir gamtos reiškinius. Tyrinėsime augalus, smulkius vabzdžius. Vaikų kūrybiškumą atskleisime, skatindami augalų panaudojimą meniniuose ir kūrybiniuose darbuose.
Intriguojantys klausimai vaikams: Ko reikia, kad išsaugotum gamtą, augalus ir vabzdžius? Kokius vandens telkinius pažystame (bala, upė, ežeras, jūra, vandenynas)? Kodėl tirpsta ledynai?
„MAŽAJAME SPRAGTUKE“ (Trakų g. 33):
„Socialinis ugdymas“  (atsakingi: A.Savickienė, E.Jarusevičiūtė-Satkūnienė).
Veikla: teminės savaitės metu žaisime judriuosius žaidimus lauke, kursime problemines situacijas žaidimuose „ kas būtų, jeigu…“. skatinsime vaikų meninę raišką lauke – iš augalų ir kitos gamtinės medžiagos, kursime skirtingų emocijų portretus.

Meniu